Prodejna & sklad: (po - pá: 8:00 - 17:00) Švermova 838, 538 21 Slatiňany (mapa)

FAQ

Odpovídá barevné zobrazení potahové látky na monitoru skutečnosti?

Bohužel Vám nemůžeme garantovat 100% shodu potahové látky s jejím barevným zobrazením přes monitor z důvodu různě kvalitních barevných zobrazení na monitoru. Proto nabízíme možnost zdarma zaslání vzorku u vybraných potahových látek pro její barevné posouzení před samotným objednáním.

Co mám dělat, abych viděl barevnost potahové látky ve skutečnosti?

Nejrychlejší a nejjednodušší způsob je sepsat si názvy potahových látek, které byste chtěli vidět ve skutečnosti a u kterých je nabízena služba zaslání vzorku zdarma a poslat nám Váš soupis (v rozumném rozsahu) prostřednictvím emailu či Kontaktního formuláře. Nezapomeňte vždy uvést své jméno, adresu a telefon!

Využil jsem služby zaslání vzorků potahové látky zdarma, prohlédl jsem si je a už je více nepotřebuji, co s nimi dále?

Jsme rádi, že Vám naše služba zaslání vzorku zdarma pomohla při rozhodování. Pokud již vzorky potahových látek dále nepotřebujete, pak budeme velice rádi, pokud nám je zašlete zpět pro možné další využití pro ostatní zákazníky.

Podle jakých kritérií mám vybírat tu nejvhodnější látku?

Nejdříve si odpovězte na otázku, k jakému účelu sháníte potahovou látku - bude připevněná na pevno či ji budete (občas) snímat a eventuelně i prát? Pak věnujte pozornost způsobu ošetřování, který je popsán u každé potahové látky. Ne všechny potahové látky se dají totiž prát.

Dále věnujte pozornost velikosti čalouněné plochy. Na menší plochy, např. sedáky židlí není vhodné umisťovat látky s velkým vzorem, který na nich nevynikne.

Největší pozornost ale věnujte frekvenci používaného nábytku. Pro každodenní používání doporučujeme jiné druhy potahových látek než pro nábytek, který plní spíše dekorativní funkci v místnosti. Pro snadnější zorientování sledujte technický parametr MARTINDALE, který je uveden u každé potahové látky a ukazuje odolnost látky proti oděru - čím větší číslo, tím lepší. Pro běžné použití se považuje min. hranice 20 000 martindale.

Dále je samozřejmě nutné zohlednit i barevné a finanční možnosti každé látky.

Sháním konkrétní (potahovou) látku a nikde není k dostání či sehnání, co mám dělat?

Rádi Vám pomůžeme s hledáním, stačí nám jen sdělit (co možná nejvíce) přesný název látky, stručný popis, kde, kdy, kolik a na co… atd. Čím více informací od Vás získáme, tím lépe Vám budeme moci nabídnout přesně to, co hledáte. V tomto případě doporučujeme telefonický kontakt - jsme Vám k dispozici nepřetržitě ve všední dny od 8-17 hod. Pokud se Vám nechce utrácet za telefon, stačí jen zaslat SMS či email a my Vám rádi zavoláme zpět. Nic není nemožné, všechno se dá řešit. :-)

Mám doma / v kanceláři / na chalupě starou sedačku / křeslo / židli / pohovku a potřebuji k tomu sehnat stejnou / co nejvíce podobnou či co nejvíce se hodící potahovou látku, co mám dělat?

Nejlepší je (pokud je to ovšem možné) zaslat nám poštou kousek dané potahové látky, abychom byli schopni určit, o jakou látku se jedná a nabídnout Vám tak, co možná nejlepší řešení.

Sháním konkrétní látku, ale nemám ani malý kousek látky k dispozici, co mám dělat?

Nevadí, naši zákaznicí nám zasílají i jednotlivé dílčí povlaky (pokud je to ovšem možné) látek, které samozřejmě po posouzení Vám zašleme zpět. Často využívané našimi zákazníky je zaslání fotografie společně s bližšími údaji o látce (odhadované stáří látky, tuzemský či zahraniční výrobce, název či jiné označení, prostě vše co si pamatujete atd.) prostřednictvím emailu či obyčejnou poštou - tady ovšem musíme upozornit na omezenou vypovídací schopnost dané fotografie.

Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzující email, co mám dělat?

Pravděpodobně jste špatně vyplnili v objednávce kolonku s Vaším emailem. Pokud nedostanete email rekapitulující Vaší objednávku, neváhejte nám zavolat. My však i přes tuto drobnou závadu budeme pokračovat na přípravě a expedici Vaší objednávky. Před finální expedicí objednávky Vás tak nejpravděpodobněji kontaktujeme prostřednictví telefonátu či SMS.

Přišel mi potvrzující email o přijetí objednávky, ale nevím, kdy bude zboží expedováno, co mám dělat?

Potvrzující email o přijetí objednávky znamená, že pracujeme na co nejrychlejší expedici Vaší objednávky. V momentě předání zboží k expedici Vám zašleme další (poslední) email, abyste mohli v nejbližších dnech očekávat balík od smluvního přepravce.

Přišel mi email o expedici zboží, ale zboží nikde, co mám dělat?

Ani přepravní společnost není neomylná. V tomto případě nás neprodleně kontaktujte, ať zjistíme, kde zůstal balík "viset" a Vy tak můžete mít u sebe co nejdříve Vaše zboží.

Chtěl bych si doobjednat zboží, které již není v nabídce, co mám dělat?

Napište nám, co jste si minule objednali a my se Vám pokusíme doobjednat či jinak sehnat dané zboží, eventuálně Vám nabídne jinou vhodnou alternativu. Pamatujte, že u zlevněného zboží platí akční nabídka jen do vyprodání skladových zásob.

Líbí se více potahových látek, ale nejsem si jist správností svého výběru, co mám dělat?

Využijte naší odborné asistence při Vašem výběru a zavolejte nám. Rádi Vám doporučíme tu nejoptimálnější potahovou látku pro daný účel.

Co je Martindale?

Martindale je nejpoužívanější metoda pro testování odolnosti textilií proti oděru. Při tomto testu se otáčí normovaný kotouč na povrchu textilie tak dlouho, dokud neprasknou první dvě nitě na povrchu textilie. V ten moment přístroj zaregistruje počet oděrů, které vedly k narušení textilie. Pro běžné použití v domácnosti vyhovují látky, u nichž se tento údaj pohybuje již mezi 20 000 - 30 000 Martindale. Čí vyšší číslo, tím samozřejmě lépe. Před samotným výběrem látky je tedy vhodné zvážit celkovou vytíženost daného kusu nábytku v domácnosti.

Nenašli jste svůj dotaz mezi námi nabízenými? Zavolejte, napište nám, vše se dá vyřešit a se vším Vám rádi poradíme. :-)